Thursday, January 27, 2011

Gördüğüm rüya, %100 gerçek, bana yorumla gelin

Dün gece bir rüya gördüm.
Parktayım ve Amerikan filmlerinden fırlama bir sokak serserileri çetesi var. Birisi liderleri, deri ceketi ve beyaz tişörtü var.
Yanlarında da kuzenim var ama kuzenim kendisini ağaçtan asmış.
Kuzenime bakıyorum bana diyor ki
"Ben kendimi öldürüyoum yeter artık!"
"Ya ne yapıyorsun saçmalama" diyorum ama itiraf etmeliyim ki çok da öyle panik halinde veya merak içinde değilim. Öyle saçmalama diyorum işte kuzenime. Kuzenim yukarıda asılı olduğu yerden konuşuyor şöyle kendimi öldürcem böyle kendimi öldürcem diye.
Sonra çete lideri cebinden çakı çıkarıp ipi kesiyor ve kuzenim yere düşüyor. "Ne yaptın sen ya ne güzel kendimi öldürüyordum" diye çıkıştı kuzenim ve çete lideri onu saçından tutup benim yanıma getirdi ve kuzenimin ellerini çakısıyla kesmeye başladı. kuzen "Oh evet kes, derin kes, sert kes" diye olaydan zevk alırken çete lideri bana dedi ki:
"Gördün mü işte ailene ne yapıyorum!"
Ben de şöyle yanıt verdim:
"Sen ailemin daha önce hiç rezil olmadığını zannediyorsan yanılıyorsun, üstelik bu olay televizyonda bile yayınlanmıyor!"
Sonra gülmeye başladım ve gülerek uyandım.
Bana acil rüya yorumu..

2 comments:

  1. kuzeni al, bi maca gotur. dunya gozuyle gorsun gutidir, kerajmadir. tezahurat arasinda sorarsin "derdin ne" die.

    ReplyDelete
  2. Kıçın açık kalmış senin dostum :))

    ReplyDelete