Monday, March 28, 2011

Oksimoronik

Biraz önce ofisimizin içinde bulunduğu iş hanının mal sahibi ofisin kapısından içeri girdi ve
"Gençler sigarayı kim içiyor koridorlarda?" diye sordu.
Bizim bi genç "Ben içiyorum amca."
"Şikayet ediyorlar, evladım, yasak yani, dışarıda, kapının önünde içiver."
"Tamam ama başkaları da var içen, alt katlardan, onlara da söyleyin madem."
"Tabi söylicem, bütün ofisleri geziyorum tek tek. Sigara mı içiyon şimdi sen?"
"Evet."
"Ver bakalım bir tane."
Bizim arkadaş paketini çıkarır ve bir sigara uzatır.
"Yak bakayım."
"Burda, ofisin içinde mi?"
"He yak, ne zamadır içmedim bi tane."
Sigara yakılır ve mal sahibi, sigara içmenin yasak olduğunu sıradaki ofise bildirmek için, sigarasını içe içe koridora çıkar.

1 comment:

  1. ve adamin o ishaninin girisinde hala bustu yok, anlasilir is degil!

    ReplyDelete